Living The Brand

KATEGORI: Leder

Mennesker er glad i tradisjoner. Vi er det fordi vi evner å glede oss, reflektere og ikke minst sette pris på. Om det nærmer seg påske, sommer eller jul, er det mange som bruker den samme romantiske og trygge oppskriften.

I de fleste moderne foredrag heter det seg at alt som skjedde i fjor ikke er relevant for neste år. Jeg deler dette synet  – på de fleste områder. Vi opplever at utviklingen går raskt i dag, men sannheten er vel at den aldri noen gang kommer til å gå så sakte som nettopp nå. Den digitale verden bare akselererer.

Kunsten er å få den digitale verden til å gå hånd i hånd med oss mennesker. Merkevaren Volvo har aldri vært en trend eller en hype  – heller et tidløst  og klassisk produkt  med  mål om å gjøre livet enklere og tryggere for oss som mennesker.  Fra utviklingen av avanserte teknologiske støttesystemer i bilene med intuitiv brukervennlighet, til hvordan kunden opplever kontakten med oss som forhandler. Mennesket og alle våre sanser står i fokus.

Vi har tidligere gitt ut fire magasiner der en tidløs og stilfull stemning har pakket inn budskapet vårt på en måte som har fenget både unge og eldre lesere. For oss har det vært viktig å vite hvor vi kommer fra for å forstå hvor vi skal. Volvo har alltid ytret at livet er mer enn en Volvo. Dette vitner om et produkt som bygger opp rundt menneskers fremtid, livsstil, sikkerhet og gode minner. Det er dette våre magasiner har vært myntet på, og som vi nå tar over i den digitale verden.

Vi vil også sende ut nyhetsbrev der du får siste nytt fra Volvo,  saker om livsstil, interiør, arkitektur og mennesker som favner rundt vår svenske merkevare. Innhold fra magasinet vil også spres i digitale kanaler. Vi håper du allerede nå, velger å abonnere på vårt nyhetsbrev.

Living The Brand.


Haakon Laastad

 

Kunsten er å få den digitale verden til å gå hånd i hånd med oss mennesker.